Poziom I koncentruje się na sześciu błędach najczęściej spotykanych w czasie pokonywania zakrętów. To fundamenty, na których będziesz budował swoją wiedzę i kolejne umiejętności jeździeckie.

  • Prędkość wejścia w zakręt. Czy jest za wysoka, czy jest za niska?
  • Błędy w operowaniu gazem. Za dużo gazu za wcześnie, za mało, odpowiednia sekwencja działań.
  • Wejście w zakręt w niewłaściwym miejscu. Zbyt wczesne, lub zbyt późne wejście w zakręt? Jak to ocenić?
  • Błędy w kierowaniu. Składanie motocykle w zakręt – zbyt szybkie, lub zbyt powolne. Korekta kąta pochylenia w zakręcie?
  • Niewłaściwe oddziaływanie kierowcy na motocykl. Zbyt duży wkład lub zbyt mały wkład kierowcy w kierowanie motocyklem zależnie od konkretnej sytuacji.
  • Słaba powtarzalność w wytyczaniu szczytów zakrętu. Za ciasne, za szerokie przejazdy w zakręcie? Czy może inne za każdym przejazdem?

Każdy, kto zajmuje się profesjonalnie treningiem motocyklistów potrafi wychwycić te błędy. My nie tylko jesteśmy świetnie wyszkoleni w wychwytywaniu błędów, ale mamy też sprawdzone rozwiązania na każdy z wymienionych błędów. Na tym polega Poziom I. Wskazujemy także powody, dla których opanowanie elementów techniki jazdy na których skupia się Poziom I jest tak ważne.

Dostrzeżesz natychmiast swoją poprawę. Wyobraź sobie teraz, że przeszedłeś i przećwiczyłeś program Poziomu I w każdym z sześciu wymienionych wyżej punktów. Jaka będzie Twoja jazda w czasie pokonywania zakrętów?
  1. Prawidłowa prędkość wejścia w zakręt. Dokłada taka jaką chcesz mieć, przy każdym powtórzeniu.
  2. Bezbłędna kontrola nad gazem. Motocykl pozostaje stabilny w każdej sytuacji.
  3. Precyzyjne punkty wejścia w zakręt. Punkt wejścia w zakręt który zagwarantuje ci prawidłowy przejazd zakrętu za każdym razem.
  4. Wyzbycie się nerwowych korekt trajektorii. Jedno czyste, szybkie złożenie motocykla i precyzyjny przejazd przez cały zakręt.
  5. Pełne rozluźnienie. W harmonii z motocyklem w każdych warunkach.
  6. Precyzyjne linie przejazdu. Powtarzalne, tak jak w przypadku profesjonalnych zawodników.
Czy to możliwe? Skłamalibyśmy twierdząc że w trakcie jednego dnia zrobimy z ciebie perfekcjonistę w każdym z tych sześciu punktów. Niemniej jednak po ukończeniu Poziomu I będziesz wiedział co dotychczas robiłeś źle, będziesz wiedział jak dany aspekt Twojej jazdy wykonać dobrze. Będziesz wiedział również do czego dążyć ma Twój własny trening. Każdy z wyżej wymienionych punktów jest w pełni wytłumaczony w klasie, przećwiczony na torze i przedyskutowany z Twoim trenerem.

Szkolenia Indywidualne

Czy jest lepsza droga podnoszenia swoich umiejętności, niż prywatne szkolenie jeden-na-jeden z jednym z naszym starszych trenerów
(Senior Riding Coach)?

To jest to, co robimy z zawodnikami z Grand Prix, WSB, BSB, a także z niezliczonymi zawodnikami jeżdżącymi na poziomie międzynarodowym, mistrzowskim, czy też pucharowym. Z programem skrojonym pod Twoje konkretne potrzeby nasze szkolenie jest bardzo intensywnym doświadczeniem, które owocuje dużymi postępami.

Jest kilka możliwości organizacji prywatnego szkolenia. Może się ono odbywać w trakcie zajęć California Superbike School, może się ono odbywać w trakcie imprezy typu track day, możemy prowadzić je z pit lane. Wszystko zależy od Twoich potrzeb i oczekiwań. Prosimy skontaktuj się z którymś z naszych trenerów, lub zgłoś się do naszego biura po więcej informacji.

California Superbike School

dlaczego css
Dlaczego CSS?
Ponieważ zatrudniamy jedynie profesjonalnych nauczycieli z wieloletnim doświadczeniem, którzy z dbałością o bezpieczeństwo i precyzję zarażą Cię szczerą pasją do jazdy motocyklem.
Sprawdź >>
jak uczymy
Jak uczymy?
Skutecznie przeprowadzamy naszych uczniów przez cztery kolejne poziomy nauczania, stopniowo zwiększając intensywność ćwiczeń, co pozwala maksymalizować korzyści.
Sprawdź >>
voucher
Voucher na prezent
Oferujemy także opcję kuponów podarunkowych wraz z kompletem informacji na temat szkoły, które pozostają ważne do 12 miesięcy od daty zakupu.
Sprawdź >>